اسکرولینگ لایتباکسها به دلیل جذابیت بصری و پویایی، پیامهای تبلیغاتی را به شیوهای به یادماندنی به مخاطب منتقل میکنند. حرکت تصاویر و تغییر مداوم پیامها، مغز را تحریک میکند و باعث میشود پیامهای تبلیغاتی بهتر در ذهن مخاطب باقی بماند.
اسکرولینگ لایتباکسها به دلیل جذابیت بصری و پویایی، پیامهای تبلیغاتی را به شیوهای به یادماندنی به مخاطب منتقل میکنند. حرکت تصاویر و تغییر مداوم پیامها، مغز را تحریک میکند و باعث میشود پیامهای تبلیغاتی بهتر در ذهن مخاطب باقی بماند.